nedeľa 18. novembra 2012

LITTLE THINGS :)

Rozhodla som sa? Neviem to naisto ale som si istá že zatiaľ s blogom nekončím. Páči sa mi a dosť som sa na tom namakala.

Viem že toto je jeden zo stovky "rozbiehajúcich", "neobjavených" alebo "menej obľúbených" blogov. Práve preto si ho viac vážim. Viem, teda dúfam a tuším že tento blog raz bude mať veľa čitateliek a komentárov. Návštevnosť tohto blogu sa mi páči a komentáre? Myslím že ste si stihli všimnúť, že ich tu moc nie je, teda skoro žiadne.
Niektoré blogerky berú už komentáre ako samozrejmosť ale ja nie a asi ani nikdy nebudem. Pre mňa sú komentáre jemné a povzbudivé maličkosti, ktoré si človek musí zaslúžiť.
Mňa osobne jeden komentár dokáže krásne potešiť, až rozplakať. Práve preto som za ne veľmi vďačná. Ďakujem vám za návštevnosť a za to že (asi) čítate tie moje kecy :)

Písanie ma baví. Je to niečo do čoho vložím svoju  energiu, fantáziu a emócie. Pomáha mi dostať zo seba hnev a v príbehoch skryjem niečo o čom nevie nikto.


                                                                X-FACTOR

Chcela som o tom článok napísať už skôr ale hrozne mi seká net, takže som rada keď sa sem raz za čas dostanem.
Myslím že všetky ste pozerali x-factor :)
Chlapci tam boli dokonalí ♥
Pri poslednej vete: "najslávnejšia chlapčenská skupina na svete" som sa rozplakala a preplakala som celú pesničku Little things :)

Ešte musím donútiť našich aby mi na Vianoce kúpili Take me Home tak uvidíííme :D :)
Bye! :)*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára