utorok 8. januára 2013

New life is good start 27

Najprv si pustite toto :3 aj keď sa to moc nehodí k časti :D A zasa začína rovnaký stereotyp: škola, učenie, blog, spánok.....  Nenávidím školu! Ale to asi všetci :D Nie je táto časť zasa krátka? Netuším :D
Znova ďakujem že to čítate a komentujete. Túto časť venujem mojej ponožke alias mravec69, čupka, suka, krava, koza, účes alá Bieber a veľmi veľa ďalších prezývok :D 

"Aj tak si myslím že najsexy zadok mám ja!" prehlásil Louis. Porušila som moje predsavzatie dnes nepiť. Všetci sme už mali niečo v sebe, ja a Zayn najmenej keďže sme sa pripojili len pred chvíľou. Louis tu už 15 minút vykrikoval že na jeho zadok nemá nikto. Samozrejme El a Niall sa s ním hádali že oni majú lepšie.
"Tak nech niekto rozhodne!" prehlásil Niall. Všetci traja sa postavili vedľa seba a vypučili zadky.
"Dobre ale rozhodne to Sam!" prehlásila El a pripito sa na mňa usmiala.
"Prečo ja?! Prečo nie Alex?" spýtala som sa rozhorčene a snažila som sa skyť za Harryho.
"Pretože ty nebudeš nikomu nadŕžať a povieš pravdu!" povedala El a ja som  neochotne vyliezla spoza Harryho. Všetci sa snažili čo najlepšia vrtieť zadkami a vyhrať. Ja som to chcela mať o najskôr za sebou tak som skríkla: "Najlepší zadok má Louis!"  vyslúžila som si za to dva vražedné pohľady a Louisove medvedie objatie.
Po chvíli keď sa všetci  ukludnili a El s Niallom zabudli na môj "podraz" sme si pustili film.  Bolo to divné, pripitý sa pozerať na komédiu a smiať sa aj na veciach, ktoré vôbec neboli smiešne. Keď som sa obzrela a zbadala okolo seba tie vysmiate tváre  musela som sa usmiať tiež. Teraz mám ľudí na ktorých mi záleží a ktorým záleží na mne. Už nie len jedna kamarátka, už ich je 9 a k tomu ten najlepší brat na svete. 

Keď sa komédia skončila pustili sme si ďalšiu pri ktorej už všetci zaspali. Teda všetci nie, ja a Zayn sme boli stále hore. Snažila som sa robiť že ma zaujíma film aj keď mi to vôbec nešlo pretože som na sebe stále cítila Zaynov pohľad. O chvíľu som zachytila že sa zodvihol s kresla a zamieril ku mne. Iba mi dal ruku a stiahol ma do útrob našej kuchyne. 
"Čo je?" zvedavo som sa spýtala.
"Nič len....chcel som byť  s tebou chvíľku sám." povedal s nadržaným podtónom.
"Malik! Ak si myslíš že ma tu dnes pretiahneš tak na to nemysli! Mohol by si mi radšej vysvetliť svoj plán!" prikázala som mu a on sa na mňa divne pozrel. Nebolo to divne ale skôr nechápavo no po "pár" minútach mu to došlo.
"Ako nechápeš význam slov Friends with benefits? Ak chceš vysvetlím ti to." aha takže mu to nedošlo.
"Debil! Význam tých slov chápem až moc dobre! Nemysli si že si taký prvý. Len ja chcem vedieť ako to chceš robiť keď máš Perrie a tak." videla som ako ho pri slovách že nie je prvý trhlo. Že by ho to "zabolelo"? Nemyslím si. Aj keď to nie je pravda pretože on naozaj bude "prvý"
"No môj plán znie takto." povedal tajomne Zayn a pustil sa do vysvetlovania.


4 komentáre:

  1. milá, ponožka, krámy, suka, krava, Bieber, Zayn pokiaľ okamžite nepridáš novú časť do piatich minút zabúdaj že ti budem odpisovať! :DDD s láskou ponožka 69 ;*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. davaj dalsiu a to hned!!! ?) *Mima

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to super :D Teším sa ako bude znieť ten plán >:D :D :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hned hned hned hned další ! a to myslim vazne
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť