nedeľa 31. marca 2013

People without hearts


Prvá časť, alebo teda prológ novej poviedky :)  Chcela som písať iný príbeh.....
Ale keď som sa hrabala v priečinkoch, našla som toto. Môj dávno zabudnutý príbeh, dlho som rozmýšľala a nakoniec som sa rozhodla dať ho sem. 




„Angela! Okamžite sa zobuď!“ zobudil ma sladký hlas mojej manažérky Ruby.
Prudko som vyskočila z hotelovej postele, stále netušiac čo sa stalo.
„Stalo sa niečo?“ spýtala som sa jemne omámene.
„Ty sa ma ešte pýtaš?! Si skoro na všetkých titulkách!“ skríkla nahnevane.
„Ale to je dobre, či nie?“ neisto som sa opýtala.
„Bolo by to dobre, keby tam nebolo to čo tam je! Máš problém Angela! Veľký problém!“  kričala a horlivo sa prechádzala po hotelovej izbe.
„Už mi konečne povieš čo sa stalo?“ spýtala som sa.
Namiesto odpovede mi na posteľ hodila jedny z novín, ktoré držala v ruke. Prekvapene som pozrela na titulnú stranu, kde bola fotka mňa a nejakého chalana.  Pomaly som si začínala spomínať.
„Toto nie je dobré.“ Šepla som si sama pre seba.
„Presne tak! To vôbec nie je dobré!“  povedala Ruby a naliala si plný pohár vody.
„Angela, vieš že chcem pre teba len to najlepšie. Včera som ťa konečne pustila von aby si sa zabavila, nie aby si spravila nejaký škandál. Tvojej kariére to neprospieva, povedz mi prosím čo sa tam stalo.“  Hovorila stíšeným hlasom a pomaly pila vodu.
„Išla som do baru.  Objednala som si jednu vodku a šla som tancovať. Ten chalan sa pripojil ku mne, tancovali sme spolu skoro celú noc. Nepoznala som ho a predsa mi s ním bolo tak fajn. Boli sme pripití a on ma šiel odprevadiť do hotela, zavolala som ho do apartmánu. Ruby, nič medzi nami nebolo. Ja som len nechcela byť znova sama.“ Vysvetľovala som potichu.
„Spala si s ním v jednej posteli?“ spýtala sa.
„Áno. Ale nič sa nestalo! Len ma objal a povedal že ma chápe. Nevedela som o čom hovorí, bol mi známy ale nevedela som, kde som ho videla. Ani si nepamätám kedy stihol odísť.“
„Ten chalan sa volá Harry Styles. Člen skupiny One Direction. Je známi povesťou sukničkára.“ Vysvetlila Ruby. Tak preto mi bol taký známy......
„Angela....... ach Angela. Čo si to len spravila. O chvíľu mám schôdzu s jeho manažérom, večer sa ozvem.“ Zodvihla sa z postele a vážnym krokom odišla z apartmánu.
„Takže Harry.“ Šepla som pri spomienke na to, ako ma pevne objal a pritúlil si ma k sebe.

„Áno?“ ozvala som sa, keď som zdvihla mobil.
„Konečne, už som myslela že sa ti niečo stalo. Prečo si mi to nezdvíhala?!“ ozval sa nervózny hlas Ruby. Presne som si vedela predstaviť ako teraz vypadá. Sedela vo svojej vážnej kancelárii, na sebe mala jeden z najdrahších kostýmov a pery mala stiahnuté do úzkej priamky.
„Bola som vo vani, potrebovala som trochu relaxovať.“ Odpovedala som.
„Zlatko, na relaxovanie budeš mať ešte veľa času. Teraz ma počúvaj, zajtra budeš o 10 ráno nastúpená v mojej kancelárii. Je ti to jasné?“ spýtala sa, narážajúc na fakt, že rada spím.
„Rozkaz šéfe!“ zasalutovala som, aj keď to nemohla vidieť. 


Páči sa vám to? :) Poprosím vaše názory do komentára :) Prvá časť bude ak tu nájdem 5 komentárov. Áno, vydieram vás, ale inak to nejde :))
P.S  Ak ste nečítali, pozrite si TENTO článok :)

 Angie :)

8 komentárov:

  1. Je to úžasné :) Len tak ďalej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dokonalé! ;) ponožka69

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som strašne strašne rada, že si sa rozhodla písať nový príbeh!! :) Vyzerá luxusne, s voľbou Harryho si ma vážne potešila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ZAJÍMAVĚ TO ZAČÍNÁ el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 5. Komentar!!!.. :-D :-D Tesiim sa.. :-) :-) ... Dalsiu je to zatial super!!.. ;-)
    Viki

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jej :) super ;)) dosť zaujímavo vyzerá tato poviedka :33 tesim sa na dalsiu cast :333

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That girl on the photos is cute, her name is @lidiavaldivia on instagram look her up! :)

    OdpovedaťOdstrániť