štvrtok 29. augusta 2013

People without hearts 12

Predchádzajúca časť sa mi zmazala.... sorry baby... snažila som sa! :)



"Dnes je  malááá pááárty!" skríkol Niall, keď vtrhol do mojej izby.
"Čože?" prekvapene som zažmurkala.
"No to znamená, že ty sa pekne oblečieš lebo o chvíľu príde pár ľudí. Bude tu veľa alkoholu a jedla a samozrejme sa bude aj tancovať." Niall nahodil tón, akoby to vysvetloval malému harantovi.
"Dobre Horan, padaj z mojej izby." rozkázala som a on rýchlo odišiel.
Takže párty. Povedala som si sama pre seba a nabehla som do svojho nevybaleného kufra. Moc erotické. Strašne slušné. Málo farebné. Nevýrazné. Príliš krikľavé. Prehrabávala som sa kúskami mojich šiat a hľadala som tie správne. Po pár minútach som sa rozhodla, že si dám obyčajné čierne legíny, obtiahnuté tielko s výstrihom a balerínky. Vlasy som si len prečesala a zviazala do drdola. Dala som si špirálu a leskom som si pretrela ústa.
"Pripravená?!" dvere do mojej izby sa prudko rozrazili a dnu sa vtrepala vysmiata El.
"No asi hej." rozpačito som sa usmiala. El ma postavila do stredu izby a začala okolo mňa krúžiť ako sup, ktorý sleduje svoju korisť. Nakoniec sa zastavila a zreničky sa jej zúžili. Vypadala naozaj desivo.
"Čo?" spýtala som sa nervózne, keď zo mňa nespúšťala oči.
"To!" El na mňa zhrozene ukázala a potom ukázala na svoje sexy obtiahnuté šaty. Nechápavo som na ňu zazrela a ona len mávla rukov, otvárajúc môj veľký kufor.
hvíľku sa tam prehrabávala a nakoniec s víťazoslávnym úsmevom vytiahla nejaké šaty. Hneď ako som ich zbadala, zatočila sa mi hlava.
"Si robíš srandu. To si na seba nedám!" neveriacky som pokrútila hlavou dívajúc sa na tmavo- fialové krátke šaty bez ramienok.
"Prečo nie? Sú rozkošné." usmiala sa nevinne.
"Rozkošné? Tričko s mackom Pú je rozkošné. Toto je doslova "Poď, som lacná!""
"Prestaň a obleč si to! Ja ti nájdem topánky!" prikázala a začala sa hrabať v druhom kufri. Zostáva mi iná možnosť? Rezignovane som si povzdychla a vyzliekla som si svoje oblečenie, ktoré som hneď hodila na druhý koniec izby. Šaty som na seba natiahla bez nejakých veľkých problémov. Eleanor mi podala čierne topánky na opätku a rozpustila mi vlasy.
"Tak teraz si úplne mňam!" zvískla a zatlieskala rukami. Pochybujem o jej psychickom zdraví.



Tak toto je podľa Niallera malá párty? Nervózne som sa obzerala okolo seba, keď som s El schádzala dole po schodoch.
"Zabav sa!" El mi venovala letmý bozk na líce a hneď sa stratila v dave. Kill me!!
S úmyslom dostať sa do kuchyne som sa začala predierať davom.
"Cara!!!" skríkla som keď som ju zbadala ako sa s niekým rozpráva.
"Angieeeeeee!" zvískla podnapito a hodila sa mi okolo krku.
"Strašne rada ťa vidím." zhúkla som aby som prekričala hlasnú hudbu.
"Aj ja teba zlatko. Počula som, že si dostala Harolda?" spýtala sa a nahodila vyzývavý pohľad.
"Áno....už to tak bude. A ako ide tvoja kariéra modelky?" zmenila som tému.
"Fajn. Stala som sa modelkou roka a mám veľa ponúk. Je to fajn." opito sa zasmiala a odtancovala k partii nejakých chalanov.
Zmätene som potriasla hlavou  a ďalej som sa predierala do kuchyne. Na moje začudovanie bola úplne prázdna, takže som si v pokoji napustila plný pohár vody a rukami som sa oprela o linku.
"Bu" šepol tesne pri mojom uchu a jeho ruky sa obmotali okolo môjho pása. Vyľakane som nadskočila a prudko som sa otočila, čo spôsobilo, že som "útočníka" udrela do brady.
"Harold" vykríkla som prekvapene. Iba sa zasmial a pobozkal ma do vlasov. Ihneď som sa pokúsila odtiahnuť no on si ma stiahol späť do svojej náruče.
"Vieš zlatko, je tu veľa známych ľudí. Nezabúdaj, že si moja priateľka." zvodne sa usmial, až sa mu v lícach vytvorili jamky.
A do riti......


Naozaj som sa snažila! :D :)






















9 komentárov:

  1. Uzasne :)
    Za to ze si tam dosadila Caru ti davam 69 000 bodov :'D
    Keby som ju tam zbadala hned by som bola hotova O.o :-D

    Moc sa tesim/e na dalsi diel :33 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to naprosto perfektní a doufám že bude další díl co nejdřív el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ved ta časť je úžasná! :3 rýchlo ďalšiu...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A do riti... :DD
    Touto časťou si ma načisto dostala! Je super ultra úžasná ako vždy, no Harry mi tam hrozne prekáža -.-
    Cara? Woow, pripočítavam body navyše :D
    Dávam ti 1****** :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné ! :3 Nič lepšie som nečítala !! :*** Kedy bude ďalšia ? <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. waaaau!! :** perfektné ! :3 najlepšie na svete !!! <3 ďalšiuuuuuuu prosiiiiim :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som strašne zvedavá na pokračovanie .... :3 beautiful ! :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Geniálne!!! Teším sa na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krása! Dalšiu!! ♥ teším sa! ;)

    OdpovedaťOdstrániť