utorok 26. novembra 2013

People without hearts- Epilóg


A je to tu no..... Táto časť je pre vás všetky, ktoré tu čítate tie moje výmysly.....



Vyhodila nás pred bytom chalanov, kde boli aj Dan, El a Perrie. Všetci sme sa poriadne vyobjímali  a posadali si do obývačky.
"Viete, že teraz nie ste na verejnosti, takže nemusíte hrať, že ste spolu?" spýtal sa Niall s nadvihnutým obočím a pohľadom skenoval mňa, ako sedím na Haroldovi.
"A kto povedal, že to hráme?" spýtal sa Harry hravým tónom a ja som vyzývavo nadvihla obočie podobne ako Niall. Keby som v tejto chvíli mala kameru tak verte tomu, že si každú z tých ich reakcií natočím zvlášť a okamžite to hodím na net. Chalani okamžite spozorneli a vyvalili oči tak moc, že to ani nie je možné. Chudinka Perrie sa začala dusiť džúsom, ktorý po chvíľke vyprskla na snehovo-biely gauč. Dan a El  zostali sedieť bez akéhokoľvek pohybu a známky emócie.
"3,2,1.....!" zakričal nahlas Louis. Netušila som, čo sa deje ale prišla som na to hneď, ako sa na náš všetci vrhli a uväznili nás v skupinovom objatí.
Pocit, že niekomu na vás záleží a že máte okolo seba toľko dobrých kamarátov je nádherný. Pocit, že je vedľa vás človek, ktorý pre vás znamená všetko na svete je neskutočný. Pocit, že po rokoch trápenia niekam patríte by si zaslúžil cítiť každý. 
Mala som toho najdokonalejšieho chalana , ktorého milovali všetky dievčatá na svete. V tej chvíli som myslela iba na to, že naša budúcnosť bude určite skvelá. Kto z nás mohol vtedy vedieť, že sa môžem mýliť?


Skôr ako ma za ten koniec zabijete vám chcem povedať, že vás všetky totálne ľúbim! ♥ :)
Keby som túto poviedku písala ďalej tak by som to len zbytočne naťahovala. Ono ten koniec mal byť už skôr a malo to skončiť na letisku :D 
Ale plány sa zmenili a je to takéto. Koniec je viac taký otvorený a  ja vám raz možno vysvetlím prečo :)
Všetky čo mi sem chodíte ste úžasné. Bez vás by sa tento blog nikam nedostal, skutočne.... 

Sooo...... budúci týždeň alebo cez víkend možno ešte napíšem nejaké články alebo jednodielovky. Ja osobne by som chcela prvú časť nového príbehu pridať až na Vianoce, ale dovtedy by ste mi odtiaľto všetky odišli :)
Takže teraz majte trpezlivosť a proste len čakajte. No hlavne mi odtiaľto nikam neodchádzajte :)
Predom vám hrdo oznámim, že na ďalší príbeh sa môžete tešiť, aj keď mám len prvú časť  a poriadne neviem o čom bude :D
Sooooo.. ĽÚBIM VÁS ♥ ♥ ♥





EDIT!!: Až teraz som našla posledné dva komentáre k PwH 20 :) Baby dúfam, že si toto prečítate :D Mimi ďakujem za komentár :3 :)
Viky som rada, že si mi napísala taký úžasný komentár! :) Naozaj to potešilo. :)
Obrázky beriem z TEJTO stránky. Tam sú úplne naj obrázky :)
Ešte raz ďakujem :3 :)











5 komentárov:

  1. What?! :D Prosím?! :D koniec?! :D teraz?! :D Zabijem ťa hneť alebo až na kávičke?! :DD toto mi nerob ty ťapa! :DDDD
    Bol to nádherný príbeh písaný skvelým dvojčaťom! :DD Je jasné, že sme dvojičky! ._. :DDD :3 Ľúbim ťa zlato!! :3 Teším sa na nový príbeh aj články! :)
    Elise. Horan

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mimi zlatíčko dúfam, že sisi vedomá, že ťa za ten konic pretrhenme?! (aj tak ťa mám rada) A ako epilóg?! No, na tomto sme sa nedohodli :DD A ja ti neutečiem neboj budem čakať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :OOO
    Najprv som dosť posmutnela, že už je epilóg, no po prečítaní sa nemôžem zbaviť úsmevu :) Mám rada otvorené konce, ktoré v podstate nekončia ani dobre ani zle, soo... Domyslím si to takto. Harold a Angela v krásnom útulnom domčeku v Londýne, obkolesení hlúčikom vnúčat :D
    A nemôžeš mi to vyvrátiť, pretože títo dvaja sú si súdení, hoci neznášam ten výraz, tu sa fakt hodí :3
    Je to prekrásne, honey! ♥ Ty si náš malý talentík, že? ^^ (keď prehliadneme fakt, že si staršia, samozrejme -_- :D)
    A nová poviedka? Nemôžem byť šťastnejšia ♥
    I will wait as long as you want :D Teším sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď som zbadala, že tam máš epilóg pripísaný k časti, tak áno, chcela som ťa zabiť, ale teraz som sa rozhodla lebo s koncom som spokojná :3
    Takže.. novú poviedku môžeš akože sem hodiť aj skôr to by nám nevadilo :P :D
    Teším sa na tvoje ďalšie články, jednodielovky a poviedky.. a všetko čo k tomu patrí, samozrejme :) :3
    So.. čo najskôr píš.. alebo čo najskôr poďme von a nezabudni , že musíme spraviť nové fotky... lebo z minula ich máme málo! -_- :D
    A ja viem, budem ťa fotiť :P :3

    Tak.. zhrniem.. Aj my ťa ľúbime *-* :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento príbeh bol absolútne úžasný a je mi ľúto že už skončil :( nechceš urobiť 2. sériu? :D

    OdpovedaťOdstrániť