pondelok 6. januára 2014

2014

Konečne článok. Časť sa píše :)

Nový rok, nový život. Znova si dávam predsavzatia, ktoré aj tak nesplním. Pevne dúfam, že sa stanem lepším človekom. A budem šťastná (?!)
Rok 2013 bol zaujímavý. Dalo by sa povedať, že pre mňa bol zlomový.
Na veľa veci som prišla a veľa sa ich zmenilo. Zistila som, že láska nie je len krásna.
Prišli mi sem zopár nových a úžasných čitateliek :3 :)
Vždy som závidela dievčatám, okolo ktorých sa motali chlapci. Teraz viem, že to nie je žiadna výhra. Keď sa do vás každú chvíľu záľubi nejaký chlapec a vy nemáte to srdce ublížiť mu. Fakt je to ťažké a ja doteraz neviem, čo má mne vidia :)
Začala som si písať denník a nie je to to otrepane "Milý denníček". Je to iné. Sú tam hlavne moje pocity a je to...oslobodzujúce.
Veľa sa toho zmenilo aj ohľadne.mojej rodiny. Chápem a všímam si veci, ktoré som nevidela. Vlastne sa mi všetko okolo zdá iné. Na všetko sa dívam inak.
Tento článok som chcela mať inak napísaný ale zistila som, že to nepôjde. Teda neviem ako inak ho mám napísať a je toho vo mne az tak moc, že už neviem ako to dostať von. :)
Rok 2013 ma veľa naučil. Viac som dospela a aj keď som nebola šťastná, mám ten rok pomerne rada. :)
Sooo...chcem vám odporučiť knihu a aj film One Day- David Nicholls.
Kniha sa mi domov dostala náhodou a aj som si pri nej poplakala. Nedávno bol v telke ten film a musím povedať, že celé to je skutočne úžasné.
Evush myslím, že tebe by sa určite páčil :)
Sooo...ľúbim vás a pokúsim sa už poriadne zamakať. :)
Uh..teraz mi na myseľ prichádza veľa vecí, ktoré by som vám mohla napísať ale sú to take blbosti.
:)
P.S prepáčte za chyby, píšem cez mobil :)

3 komentáre:

  1. Juuj už si sťahujem ten film, vďaka za tip. :D Inak tiež si myslím, že sa mi celkom určite bude páčiť- inak je skvelé ako si už vieme odporučiť filmy a knižky, že? :D
    Tento článok je celkovo úžasný ako všetko od Teba. :3
    Lebo našej Mime stačí napísať prvé čo má na mysli a hneď je to zaujímavé. ;) :D
    Fúúú... U mňa sa toho tiež veľa udialo, osobne si myslím, že rok 2013 bol nenormálne zložitý a u mňa aj podstatne prelomový čo sa týka dospievania, lebo ešte v roku 2012 som bola taká ukričaná pubertiačka až sa za to hanbím. :D
    Ale všetkým sa raz musí prejsť... :)
    30STM. ♥ :D
    Soou veľmi sa teším na ďalšie články či už poviedkové nepoviedkové a prajem Ti len samé šťastie do roku 2014, hoci som to už spomínala. :3
    A hlavne veľa lásky! ♥ Po všetkých tých smutných slovíčkach, ktoré si nám tu písala Ti to neskutočne prajem. :)) xoo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. One day je nádherná kniha aj film, plakala som pri ňom aj keď som vedela ako to skončí, určite si ju ešte niekedy v budúcnosti prečítam ešte raz :))
    teším sa na časť ako aj na všetko čo napíšeš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je zvláštne čo všetko sa zmení za jeden rok.. ako sa nám zmenia pohľady na svet.. Prišli mi sem zopár nových a úžasných čitateliek.. som medzi nimi aj ja? Nie? Nevadí.. :-D one day.. už ho stahujem ^_^ niekedy je fajn dať von svoje pocity... aj keď to je len na papier... ( ja som ich dala von pri cudzom chalanovi.. ale bol milý..) 2014? Tak dúfam, že bude lepší, ale ak nie tak som sa za 2013 naučila dosť, takže tento rok ma nezlomi.. tebe Mimi prajem veľa, veľa priveľa lásky a aby si sa už netrápia.. Xx

    OdpovedaťOdstrániť