piatok 21. februára 2014

Logicky nelogické

22 článkov o tebe a tento nebude výnimkou....



Odkaz pre Kiku: Ak sa ti nechce čítať, kašli na to. Ty to máš aj tak všetko v chate :D :)

Tak na 99,9% som si istá, že som BI. Problém je...vlastne ani neviem, či to je problém. No len... V pohode poviem "Tamtá baba je pekná" alebo "Hentá má zasa pekný zadok" no vždy si tú babu nejakým spôsobom porovnávam s ňou. Ani sa nezdá, že už sú to 3 roky. 3 roky čo ľúbim a neviem prestať.
Niekedy rozmýšľam o tom či to je skutočne láska, či som si istá. A potom ma vždy niečo nakopne. Napríklad si pustím nejakú tú sladkú pieseň a ona je prvá na koho myslím. Alebo si požičiam babičkinho psa, vybehnem s ním na také "opustené miesto" kde to je samá roľa a len čisto príroda. Sadnem si a rozmýšľam, čo by som robila, keby ju stratím. Vlastne si nikdy neviem odpovedať, pretože sa vždy len rozplačem a ja pochopím.
Nechcem sa každý týždeň rozhádať, 2 dni sa ignorovať a potom sa objímať. Chcem si radšej všetko vyrozprávať. Aj keď, obe sme také, že si rýchlo urobíme vlastné závery (i?!) a potom sa ľahko pohádame.
Láska nie je len krásna. Nie je to celé len o tých motýlikoch v bruchu. Žiadny vzťah nie je dokonalý. V každom sú hádky a určite aj žiarlivosť. Niekedy som myslela, že ona je tá, ktorá to nemyslí vážne. No keď som zbadala, ako dokáže žiarliť kvôli mne, ako dokáže dať babe poriadnu facku len preto, že mi povie, že som prijebaná. Pochopila som. V každom článku trepem o tom istom a aj tak ma to celkom baví.
Niekedy by som chcela aby napísala článok. Taký, že kedy a ako si uvedomila, že ma ľúbi. Ako to brala, ako ma videla ona. A ako to berie teraz. Či má niekedy chuť pobozkať ma alebo ako sa pri mne cíti. Keby sa tak...rozpísala. No potom si poviem NIE. Strašne by som to chcela vedieť ale bojím sa, že odpovede by boli negatívne. Že by to zasa bolelo. Niekedy ju chcem znova vidieť takú, ako vtedy. S tým bezstarostným úsmevom, keď bol jeden z dní, čo som mala voľný dom a ju napadlo, že chce variť. Tak sme si robili langoše a tá múka bola asi všade. To štastie v jej očiach, keď sa jej to podarilo.
Tak moc som sa snažila nestratiť ju. Tak moc až som veľkú časť z nech stratila.
Ako sme sa prešli až po potok, kde sa každé leto kúpavajú chalani. Našli sme koleso a proste sme do toho potoka skočili. To ako sa červenela, keď sa jej furt šmýkali plavky.
Toto bude asi jeden z tých článkov, ktoré nemajú pointu no treba ich napísať. Už dlhšie má vlasy prefarbené naspäť na hnedo. No pre mňa to bude vždy tá blondína :3
Keby mám svoju lásku k nej opísať jednou piesňou, tak by som to neurobila. Pretože tá pieseň čo by to opísala nie je len jedna. Sú ich stovky.

Vieš sweetie, ja viem, že robím chyby. Ja viem, že som nebola práve ukážková. Ja viem, že mi všetko dopne až neskoro. Ja viem, že nie som ako ostatný. Nenávidím domáci chlast. Mám rada pivo a hokej. Viem, že aj ty si plakala kvôli mne. Niekde hlboko, hlboko, hlboko vo vnútri viem, že asi chýbam aj ja tebe. 
Ja ťa len nechcem stratiť. Nechcem o teba prísť. Pri tebe žiarlim viac na baby ako na chalanov. Vždy som sa bála, že príde niekto lepší. A on prišiel...
Niekedy to nebolí len tak že "no niekto mi ublížil" ale bolí to priam fyzicky. Vieš.....viem, že väčšinu leta budeš znova preč..no...ak by si si potom náhodou našla čas..tak vieš, kde ma nájdeš. A ak ešte pôjdeš von so svojím extra veľkým psom tak napíš, ak budem môcť, strašne rada sa pripojím :)



"V mojom svete, dievča, ty ostaneš stále,
no v reálnom bez teba ja postupne zošaliem."

"Nech sa deje čokoľvek, pre mňa znamenáš všetko.
Možno si raz všimneš, že aj ja som niekto.
Neviem to povedať priamo a to vyvoláva hádky.
Radšej ti posielam piesne a píšem tieto riadky."
"Tak pochop, že si jediná,
u mňa nemá miesto žiadna iná"

Zasa ma to chytilo.....ono sa to aj rýmuje :O :D

Fajn..neviem čo ďalej... Baby, ste fajn, že mi sem chodíte a že ma viete podporiť :)
Zajtra bude ďalšia časť SHE IS not anoTHEr ONE  a zaručujem vám, že bude zasa neskutočne presladená...



















4 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mimuš, veď ty vieš písať aj očarujúcu poéziu, nieto riadky a články, pri ktorých čítaní sa nám do očí tlačia slzy!
    Možno to je tým, že som strašne precitlivená a všetko príliš prežívam.
    V podstate ani neviem, čo tu mám napísať, Laura to s rolou čašníčky pri zapadajúcom slnku celkom vystihla, ja by som ešte pridala zelený čaj ako náš medzinárodný nápoj a...
    Keby som ju stretla, vytlačím všetky tieto listy (pojem článok to ani trošku nevystihuje) a vopchám jej ich do náručia.
    Aby si to všetko všetulinko prečítala a až potom konala.
    Ja si už pripadám, ako by som ťa poznala päť rokov, a to len kvôli tomuto blogu a tvojim nezmyselne prekrásne romantickým riadkom. ♥
    Mimuš, sending imaginary hug. :-*

    A nech všetko vyjde a nech bude všetko dobré a ty sa už nebudeš musieť trápiť, to si budem priať keď uvidím padajúcu hviezdu. :)
    -Ešte nikdy som si pri padajúcej hviezde nepriala nič pre seba, až taký sebec možno nie som. :D xooxo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chcem to čítať a nekašlem na to! :3 Mám to chate ale prečítam si to aj 500 krát na rôznych blogoch, nástenkách a bohvie kde. :)
    Mimuš, si moje dvojča. Som tu pre teba kedykoľvek. O druhej ráno či piatej poobede. :) Vždy! :) Viem, že sa trápiš a čím si prechádzaš pretože to mám veľmi podobné a to Ty vieš.
    Mimuš, ty sa cez to dostaneš. Či s ňou alebo bez nej ale dostaneš. Obidve. Si silná zlato! Cez leto sa ešte budeš s fľašou smiať, že čo sme to riešili. :) A hlavne sa usmievaj lásko! :*

    OdpovedaťOdstrániť