utorok 19. septembra 2017

TY.

 Existuje jeden mýtus.
Hovorí, že bohovia uviazali niť okolo členku každého z nás a spojili ho s osobou, s ktorou máme predurčené prísť do kontaktu. Táto niť sa nedá nijakým spôsobom roztrhnúť.

Je tu ešte jeden mýtus. Kedysi mali ľudia 4 ruky a 4 nohy. Zeus sa bál ich sily a preto ich rozdelil na polovicu. Teraz všetci chodíme po svete a hľadáme našu chýbajúcu časť.

Je možné, že takýchto mýtov existuje ešte viac, ale tieto dva zbožňujem najviac. Premýšľala som nad nimi vždy, keď som niekoho spoznala.

 Premýšľala som nad nimi aj pri Tebe?

Nemyslím si, že áno. Nemusela som.
Prečo?

Vraj raz v  živote stretneme človeka, pri ktorom si naša duša povie "Aha, tu si. Práve na Teba som čakala."

Som vďačná, že som Ťa stretla tak skoro.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára