sobota 26. októbra 2013

People without hearts 17

A znova pijem zelený čaj s príchuťou brusníc :3
A ľúbim vás :)


"Tak čo sa to vlastne stalo?" spýtala som sa neprítomne si zalievajúc čiernu kávu, ktorá ma mala prebudiť.
Zayn, Niall a Harry sedeli na barových stoličkách, držiac sa za hlavy a hlasno zívajúc.
"Tiež by som chcel vedieť." povedal Harry a vypil ďalší pohár plný studenej vody.
"Styles, ty by si mohol vedieť aspoň to, ako si sa mi dostal do postele!" rozhorčene som rozhodila rukami. Naozaj ma to naštvalo. Nikto z nás si nič nepamätá od momentu, čo sme sa rozhodli odísť z baru. A to, že som našla Harryho ráno vo svojej posteli..... ešte k tomu mal oblečené len tričko a boxerky. Som si istá, že som sa s ním nevyspala ale aj tak ma to naštvalo!
"Možno si si ho tam pozvala." navrhol Zayn a Niall sa začal rehotať. Tomu blondiakovi je všetko smiešne. Možno niečo berie.....
"To by som si pamätala! A taká sprostá nie som...." poslednú vetu som povedala tichšie, pretože ja sama som tomu prestávala veriť.
"Nepamätala si si ani ako sme sa dostali k tebe." povedal Niall a ja som musela uznanlivo prikývnuť.
"Takže to radšej necháme tak?" spýtala som sa. Odpoveďou mi bolo skupinové prikývnutie.
Sadla som si vedľa chalanov. Chvíľu sme všetci len tak sedeli a pozorovali moju kuchynskú linku, akoby na nej bolo niečo zaujímavé. Do ticha sa rozľahlo zvonenie môjho mobilu. Všetci sme nadskočili a ja som ho začala hľadať.
"Kde mám kurva mobil?!" spýtala som sa keď prestal zvoniť. Po minúte začal zvoniť zas.
"Tak kde ti zvoní." odpovedal Harry a Niall sa začal zasa smiať. Debili. Sústredila som sa na moje zvonenie, ktoré ma pomaly zaviedlo do obývačky. Chvíľu som sústredene zastala a nakoniec som usúdila, že je pod gaučom. Ako sa tam dostal?! Rýchlo som ho vytiahla, pričom som si stihla poriadne tresnúť hlavu.
"Áno? Dovolali ste sa k lovcom duchov. Želáte si?" spýtala som sa bez toho, aby som sa pozrela kto mi volá.
"Ha-ha-ha. Naozaj skvelý zmysel pre humor." ozval sa ironický hlas mojej manažérky.
"Fuck." vystrašene som vyvalila oči, uvedomujúc si, že toto bude asi problém.
"Stalo sa niečo?" spýtala som sa naoko nevinne.
"Ty sa ešte pýtaš?! Angela! Ten vzťah ti má zvýšiť popularitu, ale pozitívne! Nie aby si všetci mysleli, že si nejaká alkoholička alebo čo! Pozri si noviny! No len si ich pozri!" hovorila nervózne a každou vetou zvyšovala hlas.
"Eh..... žiadne nemám."
"Za 10 minút budete všetci v mojej kancelárii!!!" skríkla a zrušila hovor.
Hups....


"Čo myslíte, že s nami urobia?" spýtala som sa, keď sme stáli pred dverami, za ktorými nás čakal Paul a Ruby.
"Preboha čo stresuješ? Zakážu nejaké vychádzky a vybavené. Uvoľni sa." zasmial sa Zayn.
"Tak prepáč, ale nie som zvyknutá robiť takéto hlúposti." sykla som.
Niall pretočil očami a opatrne zaklopal na dvere.
"Ďalej." ozval sa autoritatívny hlas mojej manažérky.
Všetci sme opatrne vošli. Samozrejme, že ja som išla posledná, pretože som sa bála najviac.
"Sadnite si." vyzval nás Paul. Obaja nahodili kamennú tvár, takže sme nemohli rozoznať čo cítia. Všetci sme si vedľa seba posadali na gauč, ktorý bol pri stene.
"Takže," začala Ruby a elegantne si preložila nohu cez nohu. "ako iste viete, ja a Paul sme spokojní, keď chodíte na verejnosť. Ukazujete sa aký ste spokojní a podobné veci. To platí hlavne pre Angelu a Harolda.
To, že sa nadrbete ako prasce a všetci sa natrepete k Angie do bytu, by sa ešte prežiť dalo. Ale to, že keď odchádzate z baru  a Niall s Harrym sa držia za ruky, ešte k tomu Zayn drží Angelu za zadok a vypadáte ako po skupinovom sexe......to už je zložitejšie." hovorila s chladným pokojom. Bola taká pokojná až ma to zarážalo. Určite každú chvíľu vybuchne.
 "Nechaj to na mňa." povedal Paul a usmial sa na Ruby. "Dohodli sme sa, že na 2 týždne máte zakázané všetky akcie. Tento krát vám nezakážem len tie alkoholové stretnutia ako vždy. Tentokrát sa 2 týždne nepohnete z domu. Angie a Harry, vy dvaja sa môžete navzájom navštevovať. Inak nič."
"A čo koncerty?" prestrašene sa opýtal Harry.
"Zakázané." Ruby sa na nás prísne zahľadela.
"Ale to nám nemôžete urobiť!" povedala som rozhorčene.
"Nerobíme to radi ale iná možnosť nie je. Nabudúce aspoň budete vedieť, že  s pitím to netreba preháňať." Paul nám posunkom naznačil aby sme vypadli.
Postavila som sa ako prvá a chalani ma so sklesnutými hlavami nasledovali.



Konečne som napísala aspoň niečo :)
Páči? Nepáči? Inak, tí čo nekomentujete.. môžte to aspoň ohodnotiť? :)
Ďakujem :3




















5 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D súhlasím sLauruš,tiež si ma tou časťou zabila :D Je to úžasné <3 ďaľšiu,prosím :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kvôli tebe sa mi tu teraz čká ako nejakému opilcovi, pretože sa stále rehocem ako sprostá :DD Tie tvoje postavy totálne zbožňujem, ich IQ, ich logiku ♥ :D
    Úplne najviac sa teším na ďalšiu časť, pri jej písaní si daj ďalšiu dávku zeleného čaju, veľmi ti prospieva ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. co nejdřív dalčí díl .... je to parádní ;)
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten čaj ma prinútil piť v čajovni kamarát! :D milujem ten čaj! :33
    Hodnotím to tou najlepšou známkou! :3 je to mrte.. úžasné!! :)

    OdpovedaťOdstrániť