streda 30. októbra 2013

People without hearts 18

Takže pomaly už dopíjam zelený čaj. Dnes už druhý :D Dúfam, že sa časť páči  a že som to nejako neprehnala. Dnes alebo zajtra pridám článok a mojom včerajšom výlete a dúfam, že si ho aspoň niekto z vás prečíta. (Neviem naisto či ho pridám)
Nooo a komentáre ženy moje :33 :)


"Už sú to tri dni" unavene som sa zvalila u chalanov na gauč. Už tri dni nerobím nič iné, len chodím k nim. Vždy len sedíme v obývačke a tvárime sa akoby nám niekto zožral večeru.
"Keby sa niekto neopiiiiiiiil..." zatiahol ironicky Liam. Hej... Liam a Louis na nás boli úplne naštvaný, pretože zákaz sa vzťahuje aj na nich. Čiže ani nemôžu vidieť svoje drahé polovičky.
"Musíš nás z toho stále obviňovať?" ohradil sa Harold.
"Harry, keby ste to neurobili tak by vás nikto neobviňoval. Lenže vy ste to urobili." povedal Louis.
"Takže čo plánujeme dnes?" spýtal sa usmiaty Niall so snahou udržať veselú náladu.
"No nič. Znova len presedíme celý deň." Zayn odul spodnú peru.
"Umieram od nudy." povedala som ja.
"Môžeš si za to sama." zavrčal zasa Liam.
"Čo keby sme si zahrali karty?" navrhol Niall. Chudák, stále sa snaží zachrániť situáciu.
"Idem po ne." Louis vstal a vybehol hore po schodoch. Tipujem, že do svojej izby.
"Ja idem na terasu." Zayn zobral zo stola balíček cigariet a strčil si ho do vačku.
"Počkaj, idem aj ja." zdvihla som sa a išla som s ním.
Keď už sme boli na terase, Zayn si vytiahol cigaretu a ponúkol aj mňa. Opatrne som si jednu zobrala.
"Fajčíš?" spýtal sa udivene.
"Nie." odpovedala som jednoducho.
"Tak.....?" zatiahol čakajúc na odpoveď.
"Proste sa nudím." cigaretu som si strčila do úst a Zayn mi ju pripálil. Do úst som vtiahla trochu dymu a vydýchla som. Zayn sa začal smiať.
"Robím niečo zle?" spýtala som sa nechápavo.
"Už si niekedy fajčila?" vrátil mi otázku.
"Nie" odpovedala som zahanbene a určite som sa musela červenať až po korienky vlasov.
"Musíš ten dym potiahnuť až do pľúc. Nie len do úst. Keď ho vťahuješ len do úst tak je to o ničom a je pravdepodobnejšia rakovina jazyka." vysvetlil mi a potiahol si z cigarety.
Nasledovala som jeho príklad. Poriadne som si potiahla a dym som vťahovala poriadne do pľúc. Cítila som, ako sa mi rozťahujú pľúca a dostáva sa mi do nich nechutne štipľavý dym. Z očí mi vybehli slzy a začala som neskutočne kašľať. Zayn ma najprv pozoroval udivene, potom to nevydržal a rozosmial sa.
Keď som sa prestala dusiť, zahasila som cigaretu a poutierala som si slzy.
"Ako ti niečo také nechutné môže chutiť?" opýtala som sa ešte trochu kašľajúc.
"To bol len prvý dojem. Akoby sa ti rozťahovali pľúca, alebo niečo podobné. Pri prvých cigaretách to ešte pocítiš ale potom to bude fajn." vysvetlil a ja som chápavo prikývla.
Zahasil cigaretu a za pás ma potiahol k dverám.
"No poďme."
V obývačke už na nás všetci čakali, ja som si sadla k Harrymu a čakala, kedy sa začnú rozdávať karty.
"Pexeso?" pozrela som na malé štvorcové kartičky rozložené na zemi.
"Nič iné som nenašiel" uškrnul sa Louis.

Hraním pexesa sme strávili asi hodinu a pol. Vyrušil nás Liam, ktorý odniekiaľ vytiahol 3 fľaše značkového alkoholu......

"Chlapci ja už by som nemala piť. Odkedy vás poznám tak sa cítim ako nejaká anonymná alkoholička." nesúhlasne som pozrela na fľaše položené na stole.
"Tak si dáme zraz anonymných alkoholikov!" zasmial sa Niall a ostatný sa k nemu pridali.
"Odkiaľ to vlastne máte? Myslela som že Paul a Ruby zhabali všetky zásoby."
"No vieš..... vždy sa niečo nájde." nevinne sa uškrnul Liam. A vraj, že je ten starostlivý.
"Ja vážne nechcem piť." zatiahla som a odula som spodnú peru.
"Tak poď so mnou do izby." navrhol Harry.
Ozvalo sa zborové oooooooooooo.
"A čo tam akože chcete robiť?" spýtal sa Zayn.
"Hrať pexeso." Harry im vyplazil jazyk a potiahol ma hore po schodoch. Zabite ma, ak som si myslela, že má nejaké vedľajšie úmysly. On  naozaj začal na posteli rozkladať pexeso.
"To vážne?" nadvihla som obočie a sadla som si oproti Harrymu.
"Máš lepší nápad?" Harry nahodil zvodný pohľad  a ja som po ňom hodila malý vankúš.
"Nie. Samozrejme že nie. Začni." ukázala som na rozložené pexeso a Harry sa uškrnul. Je celkom rozkošný.
Pretočila som dve kartičky a po zistení, že k sebe nepasujú, som ich pretočila naspäť. Takto sme mohli hrať zopár minút, keď sa Harry z ničoho-nič naklonil ku mne.
"Si neskutočne zlatá." šepol a usmial sa. Jeho teplý dych som cítila na svojej rozhorúčenej tvári.  Chvíľu som zostala sedieť neschopná akejkoľvek reakcie, ale keď sa začal približovať, spamätala som sa.
"Harry čo to robíš?" rukou som sa mu zaprela do hrude ale nedokázala som ho odtlačiť.
"To čo som mal urobiť už dávno." zašepkal a jeho mäkké pery pristáli na tých mojich.




P.S každej z vás odporúčam prečítať knihu od Carrie Ryan- Les kostí :)
Je to jedna z najlepších kníh aké som kedy čítala. Na Travisovej smrti som si parádne poplakala. Aj keď ten koniec sa mi až tak nepáčil. 
Keď to budete čítať, tak verte tomu, že veta: "Vybrala som si teba, nie oceán" vás totálne rozplače :D Tú knihu som začala čítať včera večer ale nemohla som sa zastaviť, takže už ju mám prečítanú. Naozaj odporúčam! :)

6 komentárov:

  1. Oooooooooo!! Pripajám sa ku chalanom! :OO :DDDD
    Milujem ťa!!! Zlato!! Daj ďalšiu!!! Ja tak milujem keď toto Harry spraví!! :33 Prosím, zlato! :D klačím na kolenách!!! :DD pre mňa!!! :D rýchlo!! :3
    Elise.Horan

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tým pexesom si ma úplne dostala :DD
    Ešte som sa totiž v žiadnej ff-ke nedočítala k pasáži, kde Harold hrá pexeso :D Taká nevinná vec mi k nemu nejde, nemôžem si pomôcť :P
    Ale toto je fakt brutálna časť, až na ten koniec, ktorý je taký napínavý, že nie som schopná zavrieť ústa od šoku :D
    Odkazujem ti jedno nevinné prianie: Ihneď píš ďalšiu!!!! ;DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si určite prečítam ten článok :) Ten koniec, no tý vago :D ˇUžasné!! Pexeso? Ja som myslela, že iné pexeso, ale oni ho naozaj hrali :D Určite si teda prečítam!! Na Vianoce si ju vypýtam :) A teším sa na ďalšiu, že ako ten bozk dopadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten koniec :3333333 Tú knihu si idem hneď zohnať,verím ti :D Bože,ďakujem,že som tento blog našla!ďakujem!!! :)))
    Je o úžasné! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. naprosto perfektní díl :** nejvíc napnutá jak to bude pokračovat :DD
    el.d

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uznávam, dlho som nekomentovala.. ._.
    Tak sa treba znova rozbehnúť :D :)
    Ostala som stáť s otvorenou pusou a až po ár sekundách som si všimla, že z kútika úst mi vyteká pramienok čaju -.- :D
    Ale jedno mi nejde do hlavy,, Harry a pexeso?! :D to som nikdy nevidela a nikdy nečítala,, :D
    Dúfam, že dáš ďalšiu čo najskôr babe :33 :))
    S nehynúcou láskou *J* :DD

    OdpovedaťOdstrániť