piatok 14. februára 2014

Lebo je Valentín

Hej....článok, pretože je Valentín a ja neviem čo napísať do ďalšej časti. A milujem vaše komentáre.

Sedím. Pod sebou koberec. Opretá o posteľ. Zabalená do deky. V slúchatkách hrá 30STM. Vlastne len v jednom slúchatku. Druhé sa pokazilo. Zasa treba kúpiť nové. Dúfam, že sa mi podarí dostať na tú školu. Rozmýšľam aké by to bolo na internáte. Väčšína týždňa mimo domu. Strašne veľa učenia, no kľud. Na posteli plyšák. Je nový. Dnes ráno. Od koho? Od nej. Prečo? Možno preto, že ja som jej dala jedného pred týždňom. Alebo preto, že je Valentín? Možno preto, že nevie či ľúbi viac mňa alebo jeho. A ja viem. Nechcem ju stratiť. No chcem ísť ďalej. Ona je s ním šťastná. Aj keď nevie, či ho ľúbi viac. Skutočne sa chcem posunúť. Ide to. No potom sa zaseknem. A znova som v tom. Potrebujem niekoho. Mám vás. Úžasná podpora. No chýba tomu objatie. Chcem byť šťastná. Chcem ísť na internát. Alebo chcem vrátiť čas? Nechcem stále plakať. Chcem spoznať každú jednu z vás. Chcem aby mi hrali obe slúchatká. Ona nevie byť kamarátka. Chce viac. No má chlapca. Nechce byť bez neho. Je toto spravodlivé? Zložitá láska. Možno raz niekoho stretnem. A budem ho ľúbiť viac. A budem šťastná. Chcem aby to bolo čo najskôr. Nechcem byť odsudzovaná. Vraj ak ste iný, ste výnimočný. Nie. Ak ste iný, tak len trpíte. Mám neskutočne rada svoju sestru. Hádame sa. Skoro každý deň. Vždy povie, že so mnou skončila. Potom sa bavíme. Viem o nej všetko. Ona o mne skoro nič. Prečo? Bojím sa jej veriť. Vlastná sestra. Je tvrdohlavá. Neprizná si chybu. Obviní mňa. Ja plačem. Nevie o tom. Nikto o tom nevie. Mám pocit, že ma nemá rada. Že všetkým vadím. Nechcem sa s ňou hádať. Chcem mať aspoń ju. Trafenú. Tvrdohlavú. Nech pochopí. Že sa nemám rada. Že niekedy ju skutočne potrebujem. A ona tu nie je. Aj keď máme spoločnú izbu. Mám pocit, že má radšej hocikoho. Že nechcem aby po mne kričala. Že som rada sama. No aj rada s niekým. Potrebujem ju. Spolu počúvať hudbu. Znova sa celé leto korčuľovať. Nezazerať po sebe. Pozerať spolu Titanic. Ja ho nemám rada. Ona ho miluje.  Ukázať jej môj blog. Pochopí, že aj ja viem ľúbiť. Nebude po mne kričať. Že som falošná. Že nechápe ako ma môže mať niekto rád.
Je tu Kika. Nikdy som ju nestretla. Píšeme si. Skoro stále. Pomáha mi. Chápe ma. Chceme sa stretnúť. Musí sa to podariť. Je úžasná. Ako dvojča. Skoro všetko máme spoločné.
Mám vás. Nádherné komentáre. Povzbudenie. Pochopenie. Zbožňujem vás.

Pre všetky, ktoré ma nemáte na FB: Mimuš Kovačovicová
Budem rada, ak si ma pridáte. Ľúbim vás :)

3 komentáre:

  1. Mimúúš! :D Nerob mi to! Zas plačem! :/
    Si užasná, skvelá a dokonalá. Cez leto ku tebe prídem s fľašou Jack Daniel´s a balíčkom nových slúchadiel! :D A dúfam, že sa budeš usmievať keď ťa budem objímať a spomínať na tie naše trafené chaty. :) Si silná, bola si a aj budeš. :) Ty to dokážeš, pohneš sa ďalej a ja tu budem a naďalej s tebou. Nech sa pohneš akýmkoľvek smerom. :)
    Ľúbim ťa zlato! :3 A na fb ťa mám už kurva dávno! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mimi, zlato, Vieš niekto sa ma raz pýtal či verím na pravú lásku... lebo že on áno, a že by mala trvať do smrti... vieš ja verím v pravú lásku,ale neverím, že trvá večne... a možno príde niekto kto ju nahradí, a tá láska bude lepšia.. a možno ani nie, možno ju nikto nikdy neprekona, lebo tá vaša láska bola tak zúfalo ničiaca a spalujúca...
    Si úžasná osobnosť Mimi, možno nezmeniš svet, možno nezachrániš celú planétu, ale viem, že aspoň trocha urobíš svet krajsim... a možno niektorý zabudnú na to čo urobíš, a to ver, že zabudnú, pretože kazdy človek zanechá len jazvy, ale budem si to pamätať ja ;-)
    Mimi aj ja ťa mám rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť