pondelok 20. júla 2015

Mala som 13 a milovala som One Direction. Čo je asi jasné už len z adresy tohto blogu.
Začala som o nich písať príbehy ale ja som vlastne nechcela fanfictions ako mal každý. Ja som len chcela písať a toto sa mi zdalo ako dobrý nápad.
Podľa mňa mal tento blog celkom úspech a hlavne som vďaka nemu spoznala zopár úžasných ľudí.
Nebolo to len o fanfictions ale nájde sa tu aj veľa vecí z môjho osobného života. Napríklad rubrika "Bisexuality" je celá venovaná mojej prvej láske.
Aj keď na tento blog kašlem, tak stále má istú návštevnosť, aj keď už minimálnu.
Nikdy som nechcela skončiť ako všetky ostatné blogy, ktoré som milovala. Tie dievčatá to proste vzdali alebo im to prišlo zbytočné. Jediné blogy, ktoré dnes niekoho zaujímajú sa týkajú slávnych osôb alebo módy. A tie dievčatá mali na viac ako na to. No keďže to asi nikoho nebavilo, pretože krátke príbehy a snaha splniť si sen napísať knihu, nikoho nezaujímali.

Ja to len asi nechcem skončiť ako všetci ostatný, ktorí narozdiel odo mňa mali skutočne talent. Chcela by som pokračovať a písať hocijakú hlúposť, na ktorú budem mať chuť. Pretože sú prázdniny a ja mám more času.
A proste by som len chcela znova písať.

2 komentáre:

  1. ooooo anoanoanoanoano!!!!!!!!!!!!!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mimuš, týmto článkom si ma neuveriteľne potešila. Hoci veľa z nás to s blogom vzdalo, ty sa určite nestaň súčasťou dlhého zoznamu. Samozrejme, že máš TALENT, ináč by si nikto tvoje príbehy nečítal, a ešte k tomu originalitu a nákazlivosť. Tvoje príbehy vždy mali niečo, čomu som nedokázala odolať, niečo, čo som ešte u nikoho nezažila. A nepíšem to len tak, z rozmaru. Ospravedlňujem sa za svoje hlúpe "flákanie" tvojho blogu a sľubujem, že odteraz budem tvojou vernou návštevníčkou a "komentátorkou", nech už napíšeš smutné, veselé, krátke, dlhé, nezmyselné alebo iné články/príbehy. ♥
    (Toto je už pomaly forma listu :D).
    P.S. Pamätáš sa na naše e-maily? :) :/
    Staré dobré časy... :)

    OdpovedaťOdstrániť