pondelok 27. júla 2015

Viedeň

Viedeň je úžasné uspokojenie pre moju "úchylku" na staré budovy.

Vždy som tam chcela ísť a prvýkrát sa mi to podarilo 15.12. 2014 s Tominom.
Bolo to ešte lepšie, keďže práve prebiehali vianočné trhy a všade bola úžasná atmosféra.
Stále som musela zastavovať a pravdupovediac som pri pohľade na tie budovy zabúdala aj dýchať.
Viedeň je skutočne úžasná.
Druhýkrát som tam bola na konci roka zo školy, kedy už bolo teplejšie a videla som Viedeň v inom ročnom období. Myslela som, že už to pre mňa bude iné a nebudem taká nadchnutá ako po prvýkrát ale mýlila som sa. Viedeň znova nesklamala.

Mala som príležitosť navštíviť múzeum, kde bolo zopár miestností, ktoré boli venované iba egyptskej kultúre. A to bolo ďalšie úžasné uspokojenie, pretože ja milujem Egypt a pyramídy. Bohužiaľ sme nemali veľa času, takže som tam mohla byť iba 15 minút ale snažila som sa vidieť toho čo najviac.

Samozrejme je tam aj slávna nákupná ulica, ktorá ma až tak moc nezaujímala ale aj tam je to pekné :)

Úprimne keby mám možnosť, tak sa tam asi aj presťahujem. Viedeň má vždy niečo čím vás prekvapí a atmosféra je tam neskutočná.













1 komentár:

  1. Krásne fotky... ;) Do Viedne som sa vždycky chcela pozrieť, pretože ju každý opisuje ako nádherné mesto plné možností, atrakcií, obchodov a pamiatok a nie je ani nejak strašne ďaleko, takže ak sa naskytne príležitosť, určite by som ju s nadšením využila. :) Tvoja "úchylka" na staré budovy ma najprv rozosmiala, no má ju myslím každý. :D História každého mesta je predsa dôležitá, však? A zaujímavá. (Mamine gény dejepisárky sa pomaly prejavujú :D) Ináč je super, že si tam bola až dvakrát a to počas rôznych ročných období, lebo (aspoň mne to tak príde) dané mesto vyzerá často krát úplne ináč, keď tam prídeš napr v jari a potom v zime... Akoby si bola na dvoch rozdielnych, avšak rovnako čarovných miestach. ;) Milujem cestovanie a preto ma tento článok veľmi potešil, len tak ďalej. :))

    OdpovedaťOdstrániť