piatok 23. decembra 2016

Niekedy mi chýbaš

Rozprávať ti o knihe, ktorú som práve dočítala.

Stráviť večer pri vonných sviečkach.
Kradnúť ti tvoju desiatu.
Schovávať sa v tvojom náručí s potrebou vyplakať sa.
Tváriť sa, že ma zaujíma čo rozprávaš, aj keď tomu absolútne nerozumiem.
Vo vnútri  byť na teba nekonečne hrdá.
Nehanbiť sa za svoj spontánny satanistický smiech.
Robiť ti na hlave malé copíky.
Kradnúť ti oblečenie.
Počúvať spolu hudbu, ktorú som práve objavila.
Variť ti čaj.
Počúvať ako ti bije srdce.
Nechať si škrabkať chrbát.
Spoločne vyfarbovať.
Pozerať sa ako spíš.
Rozprávať o svojich snoch.
Spoločné premýšľanie o minulých životoch.

Keď sa nad tým zamyslím, tak hej. Niekedy mi chýba.
Nie ako láska, priateľ,.. Ale ako človek, ktorý mi zmenil život.
A takých ľudí by sme zo svojho života nikdy vymazať nemali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára